Ma 3 éves a blog!

happy-birthday-three-3-year-260nw-359351102_1.jpg

Pontosan három évvel ezelőtt kezdtem el ezt a blogot. (Itt éppen az első évet "ünnepeltem".)
Jó sok minden történt azóta, bár nagy kritikákat nem írtam egy étteremől se, de nem is ez volt a cél. Szerencsére volt jó pár sikeres bejegyzés és elég sok jó ételt kipróbálhattam.

Voltam az elmúlt években Berlinen kivűl Prágában, Portoban, Lisszabonban, Barcelonában, Krakkóban, és az Ostsee-nél, mindnehol jókat ettem, ittam. Próbáltam ezeknek az utazásoknak a gasztronómiai részét ide vagy instagramra feltölteni, többnyire képek formájában. Jó élmény volt mindegyik.

Berlinben is rengeteg étterem, kávézó, bár, és miegymás van még, amit ki lehet próbálni, soha nem lesz vége a sornak. Köszönöm mindenkinek, aki legalább egyszer is ide tévedt és megnézett egy bejegyzést! :)