Pécs - Hakni burgers

Pécs legjobb hamburgere nyomában

Eddig a Bohémia vitte a prímet a pécsi burgeresek között, de ez most szerintem megváltozott, nekem legalábbis biztosan.
A hamburger választék óriási, a kicsitől a hatalmasig itt minden megtalálható, vannak menük is, de külön is lehet válogatni a jobbnál jobb burgerek és falatkák közül.


A kiszolgálás nagyon barátságos és figyelmes, részletesen elmondják, mit hol találunk az étlapon, milyen hús kerül a hamburger bucikba, mivel kérhetjük a menüket. Italok között üditő, sör, bor, kávé közül lehet válogatni, de a menükhöz üditő jár alapból.
Facebook oldalukon fent van a teljes étlap, lehet előrendelni és elvitelre is lehet kérni, igazából bármit. Én több Deluxe és Prémium menüt kipróbáltam, illetve láttam, hogy a barátaim miket rendelnek, mindenki maximálisan meg volt elégedve.

A hely maga elég pici, de jól néz ki, vidám fiatalos, nagyobb társaság esetén érdemes asztalt foglalni! Aki szereti a jó és minőségi burgereket és Pécsen jár, mindenképpen térjen be, nem fog csalódni. Ajánlom mindenkinek!


Cím: Pécs, Ferencesek utcája 24, 7624 Magyarország

Árak: 1500-4000Ft