Egy éves a blog

Vissza a jövőbe

Egy éve indult a blog, egy éve költöztem Berlinbe, egy éve nem haltam éhen...wháá. Találtam vagy mutattak jó helyeket, megtanultam elkészíteni pár ételt, szerencsére mindig minden sikerült egyből, ebben nem voltak kudarc élményeim. A bloggal sokáig nem foglalkoztam, aztán elkezdtem, ...új dizájnt kapott, több poszt lett, csináltam Instagramot direkt a blogos képeknek, majd leálltam, nem volt rá időm, nem az igazi, még most se, lehetne sokkal jobban is csinálni.

Pár cikk megjelent az indexen is, hoztak egy kis látogatottságot. A Schlafrokos almára meg a Sajttortára különösen büszke vagyok, már csak azért is mert elsőre sikerültek és jók lettek, a Smarni, a Gnocchi, de a palacsinta vagy a rántott hús is, igazából mindegyik. 

Sikerült egyszer egy kicsit előre dolgozni, így egy jó két hónappal megelőztem magam, most éppen július eleje van :) Vicces én a jövőbe írok, Ti meg a múltat olvassátok, bár az is lehet hogy senki nem olvassa, mindegy majd egyszer...

Más blog tervek:
Talán egy másik blogon megírom azokat a "storykat" amik itt történtek velem Berlinben, hogy indultam el, milyen emberekkel találkoztam, hogyan kellett a nulláról kezdeni egy új életet, (többször is)  a folyamatos ördögi körökről, stb., kemény volt, tanultam belőle. Mondjuk az is lehet hogy ezt a blogot alakítom át és akkor lesz itt minden vegyesen... lehet nem is csak Berlinben, hanem otthon vagy amerre az utam visz majd.